YANG MASIH PANAS...

10 Individu Yang Pernah Diculik Makhluk Asing



1.Antonio Villas Boas

Penculikan extraterrestrial petani Brazil pada tahun 1957 ini dipercayai menjadi salah satu yang pertama yang pernah dilaporkan di seluruh dunia. Villas Boas mendakwa telah diculik menggunakan kekerasan dan dibawa  atas kapal UFO yang berbentuk telur ,kemudian bertemu dengan entiti telanjang seperti wanita, digambarkan sebagai humanoid, dengan rambut panjang yang berwarna putih dan mata kucing biru. Villas Boas meninggal dunia pada tahun 1992, tidak pernah menarik balik cerita.


2.Betty dan Barney Hill

Cerita ini membantu mencetus minat dengan penculikan makhluk asing. Di bawah hipnosis regresi, teknik biasa untuk mendedahkan kebenaran penculikan, penyelidik menyiasat ke dalam tempoh yang dipanggil "masa hilang" yang diikuti Hills telah dilihat 1 UFO pada bulan September 1961. Selepas diculik dan dibawa ke kapal yang berbentuk cakera, Betty Hill berkata beliau telah menunjukkan "peta bintang" dengan laluan perdagangan yang ditanda bahawa termasuk matahari. Sesetengah pakar UFO percaya ini menunjukkan planet rumah orang asing 'berada dalam sistem bintang berganda iaitu Zeta Reticuli.


3.Betty Andreasson

Betty Andreasson mendakwa dia telah diculik oleh alien dan dibawa ke angkasa pada malam Januari pada tahun 1957. Sepanjang masa di atas kapal itu, seluruh keluarganya telah dimasukkan ke dalam keadaan tergantung. Seperti banyak kisah-kisah penculikan, Betty melibatkan orang asing yang mampu untuk berkomunikasi melalui telepati dan yang telah dijadikan mangsa kepada beberapa bentuk ujian. Andreasson kata alien memakai pakaian seragam biru dengan logo burung atas lengan.


4.Charles Hickson dan Calvin Parker

Kes ini yang terkenal dari Oktober 1973 melibatkan dua rakan sekerja yang menangkap ikan di Sungai Pascagoula di Mississippi. Mereka mendakwa mereka telah terapung ke angkasa.Di sana, mereka tertakluk kepada beberapa bentuk pemeriksaan perubatan oleh makhluk humanoid yang berkuku seperti udang galah dihujung tangan mereka. Kemudian, mereka melaporkan pengalaman mereka kepada polis tempatan, yang berpendapat lelaki kelihatan ikhlas dan benar-benar ketakutan.


5.Charles L. Moody

Moody adalah Sarjan Tentera Udara yang berada di padang pasir New Mexico satu malam pada bulan Ogos 1975, menyaksikan pancuran meteor. Dia berkata dia melihat UFO bercahaya menuju ke arahnya. Dia cuba untuk melarikan diri di dalam kereta itu, tetapi ia gagal untuk menghidupkannya. Ingatan beliau yang seterusnya adalah UFO terbang jauh. Apabila dia tiba di rumah, waktu adalah lebih lewat daripada sepatutnya. Beliau kemudiannya teringat telah dilumpuhkan, dan diambil ke atas kapal UFO, dan diberi lawatan kapal oleh mahluk asing.


6.Travis Walton

Walton adalah sebahagian daripada satu pasukan pembalakan Arizona apabila beliau hilang selama beberapa hari pada bulan November 1975. Pada mulanya, rakan-rakannya disyaki Setelah membunuhnya, manakala mereka mendakwa bahawa dia telah dipukul oleh alur cahaya dari 1 UFO dan kemudiannya diculik oleh makhluk asing. Cerita itu telah bertukar menjadi filem Fire In The Sky . Travis dan rakan-rakannya tidak pernah mengubah kisah-kisah mereka.


7.Penculikan Allagash

Pada bulan Ogos 1976, pada malam pertama perjalanan perkhemahan di Maine, empat lelaki muda mengatakan mereka berada di kanu di Eagle Lake apabila mereka melihat UFO dan menembak pancaran cahaya turun ke mereka. Kisah penculikan itu kemudian dicantum bersama melalui mimpi dan hipnosis regresi. Lelaki yang mendakwa mereka telah tertakluk kepada pemeriksaan fizikal oleh alien dengan kepala besar dan bercahaya mata logam.


8.Alan Godfrey

Pegawai polis British sedang meronda pada satu  malam dibulan Disember 1980 apabila beliau berkata beliau melihat UFO berbentuk oval yang besar berlegar di atas jalan di hadapan dia. Apabila dia berhenti untuk membuat lakaran, terdapat kilat besar. Ingatan seterusnya beliau berada jauh di hujung jalan; UFO telah lenyap. Di bawah hipnosis regresi dia teringat yang diambil untuk ruang yang tertutup dan bertemu seorang lelaki berjanggut bernama Yosef yang telah disertai oleh lima makhluk seperti robot yang kecil.


9.Alfred Burtoo

Pesara pegawai Tentera British Alfred Burtoo memancing di terusan pada Ogos 1983 apabila dia melihat UFO yang mendarat dan lelaki kecil bewarna hijau. Pegawai berusia 73 tahun itu berkata beliau telah diambil ke atas kapal,  kemudian mendengar suara yang berkata, "Anda boleh pergi. Anda terlalu tua dan kurang upaya untuk tujuan kami." Semasa dia memberitahu isterinya bahawa dia ternampak UFO, beliau enggan untuk menyebut perihal dibawa ke atas kapal kerana bimbang isterinya akan melarang beliau untuk pergi memancing lagi pada lewat malam.


10.Whitley Strieber

Pengarang terlaris, Whitley Strieber  terkenal dengan buku-buku seram kultus klasik seperti itu The Hunger dan Wolfen walaupun sebelum hal penculikan makhluk asing. Muka hadapan buku penculikan 1987, Communion, menunjukkan wajah makhluk asing yang telah menjadi imej budaya  yang diterima: wajah yang dilukis agak besar, condong, mata berbentuk badam. Satu filem Hollywood telah dibuat tentang cerita, dengan watak Whitley dibawaChristopher Walken

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum,

    Maaf, i nak tumpang beritahu & perlu beritahu manfaat penting bagi kita semua umat islam di negara ini.

    Tolong klik & baca di sini->http://anjungrakyat.blogspot.com/2014/01/cinta-lanang-gabrul-final-conclusion.html

    Klik dan baca cara bagaimana orang islam keluar dari sistem penghambaan dunia moden ini.

    BalasPadam

SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT

Sila gunakan browser firefox untuk melayari blog ini dengan sempurna. terima kasih


Assalamualaikum.. bismillahirahmanirahim.

" Segala bahan didalam blog ini di ambil, di olah dan ditulis dari pelbagai sumber. Kepada yang ingin mengambil apa2 jua bahan dalam blog ini dengan niat untuk mengembangsebarkan ilmu, tidak perlu meminta izin atau menyertakan link blog ini. Sebarkan dan panjangkanlah kepada semua demi kebaikkan ummah. Semoga info yang ada dapat memberi manfaat walaupun sedikit cuma, dan semoga dengan usaha sekecil ini pastinya tidak akan terlepas dari pandangan Allah.. insyaAllah.. Jika ada kesilapan dari setiap posting, tolong berikan nasihat dan komen. Maaf andai terlancar bahasa tersasar kata-kata. Saya hanya insan biasa yang tidak sunyi dari kesilapan. wallahualam."

PERHATIAN!!! BLOG INI TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PARTI , NGO DAN SEBAGAINYA. SEGALA TULISAN DI ISI MENGIKUT CITARASA HAMBA SENDIRI DAN HAMBA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS KESELAMATAN DAN KERUGIAN PEMBACA DISEBABKAN BLOG INI..... SEKIAN

PERHATIAN !!!!!!

Sebarang artikle yang termaktub di dalam blog ini tidak semestinya menunjukkan sikap pengendali blog ini. Ambillah yang berfaedah dan tinggalkanlah yang sia - sia........

MENGAPA AKU BERKATA SYIAH RAFIDAH KAFIR ?

Sesungguhnya Allah telah memilih sahabat-sahabat untuk ku, Dia menjadikan mereka sebagai sahabat-sahabatku, mertua-mertuaku dan menantu-menantuku. Nanti akan muncul satu golongan selepas aku akan memburuk-buruk dan memaki hamun mereka.Sekiranya kamu menemui mereka, janganlah kamu mengahwini mereka, janganlah kamu makan dan minum bersama mereka, janganlah kamu berjemaah bersama mereka dan jangan kamu menyembahyangkan jenazah mereka. [Ali al-Muttaqi, Kanz al-‘Ummal, jil 11, m.s : 540 ]

Sabda Rasulullah S.A.W:

Sabda Rasulullah S.A.W:“Tahukah kamu siapakah orang yang muflis?” Jawab mereka: “Orang yang muflis dalam kalangan kami ialah sesiapa yang tiada dirham dan tiada harta”. Sabda baginda: “Orang yang muflis dalam umatku ialah sesiapa yang datang pada Hari Kiamat nanti bersama solat, puasa, zakat, juga dia pernah memaki seseorang, menuduh seseorang, memakan harta seseorang, menumpah darah seseorang dan memukul seseorang. Lalu diberikan kepada orang ini dan itu pahalanya. Jika pahala-pahalanya habis sebelum sempat dilangsaikan kesalahannya, maka diambil dosa-dosa mereka dicampakkan ke atasnya lantas dicampakkan dia ke dalam neraka” (Riwayat Muslim).



Al - Hadis

DARIPADA Abu Said katanya:
Aku mendengar Rasulullah (s.a.w.) bersabda: siapa yang melihat (dan tahu) sebarang kemungkaran, maka hendaklah diubahkannya dengan tangannya (kuasanya), kalau tidak berkuasa, maka (ubahlah) dengan lidahnya, dan kalau tidak mampu juga, maka ubahlah dengan hatinya, dan itulah selemah-lemah iman (HR Muslim).

KUTIPAN DANA BAGI PEMBANGUNAN SRIBU

KUTIPAN DANA BAGI PEMBANGUNAN SRIBU
Hadis nabi saw : apabila matinya anak adam maka terputuslah segala amalannya kecuali tiga... yaitu sadhoqah jariah , ilmu yang memberi manfaat dengannya , doa anak yang soleh.

WAKTU SOLAT


Membangun Bersama Islam

Kisah Sahabat

About Me

Blog Archive


Banner Tukar Link
SPEEDCOUNTER.NET - Kostenloser Counter!

"tegakkanlah islam dalam dirimu,nescaya kamu akan melihat islam tertegak di tanah airmu" - Imam As-Syahid Hassan Al-Banna (Pengasas&Mursyidul Am Pertama Ikhwanul Muslimin)

berwaspada dari fitnah moden

berwaspada dari fitnah moden

Tok guru Nik Aziz

Tok guru Nik Aziz

Tok guru Haji saleh

Tok guru Haji saleh

Recent Comments

Footer 2

Photobucket

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate