YANG MASIH PANAS...

MH370 Berada Di Tel Aviv ???

TERKINI: Kesemua penumpang dan anak-anak kapal MH 370 disahkan berada di Tel Aviv sebuah negara haram dunia iaitu ISRAEL LAKNATULLAH!


Sekali lagi Edward Snowden melaporkan bahawa seorang ajen perisikan CIA yang telah pun berpaling tadah dan membocorkan maklumat kedudukan terkini penumpang dan pesawat MH 370 yang pasti menggegarkan dunia.

Ikuti laporan EKSKLUSIF di bawah ini yang dilaporkan.


TERKINI: Berita Tentang MH370 & MH17 Didedahkan Media 2, 7 dan 10 Israel laknatullah menafikan sekeras-kerasnya tuduhan yang pesawat dan penumpang MH 370 berada di Tel Aviv. Manakala sumber dalaman ada mengatakan ada satu penerbangan khas VIP ada dilakukan pada 27/08/2014 dari Kazakhtan tidak rekodkan. Apakah penerbangan khas VIP itu adalah pesawat MH 370 ? dan kenapa ianya tidak direkodkan ? Menjadi tanda tanya?

TERKINI: 2 lagi mayat MH 17 telah ditiba di Komplek Bunga Raya KLIA jam 8.28 pagi tadi menaiki pesawat MH 19. Manakala petang ini satu laporan awal dari pihak berkuasa Belanda kan diperolehi antaranya:-

(1) Punca-punca pesawat terhempas
(2) Rakaman perbualan di dalam kotak hitam
(2) Maklumat dari satelit dan radarWalaubagaimanapun laporan dan siasatan terperinci memakan masa selama 1 tahun.

TAKE NOTE: Dulu heboh mengatakan MH 370 sudah landing di Diego Garcia dan kesemua kedutaan Amerika cepat-cepat menafikan sekeras-kerasnya dan sekarang ini ada maklumat mengatakan MH 370 diterbangkan ke Tel Aviv sebuah negara haram dunia iaitu ISRAEL LAKNATULLAH! Juga mereka cepat-cepat menafikannya. Biasanya bersungguh-sungguh menafikannya adalah betul so doakan saja agar Allah s.w.t mematahkan rancangan jahat Amerika dan Yahudi laknatullah ini.


TERKINI: Ada ramai yang msj dipeti inbox kenapa baru-baru ni peperangan di Gaza media Israel laknatullah cuba mengaitkan Al Qassam telah berlatih di Malaysia. yang sebenarnya inilah hints yang kita semua tak sedar dlm diam bahawa kesemua penumpang dan pesawat MH 370 bakal berada di negara itu di suatu hari nanti.

Dan sekarang dah terbukti Amerika dan Yahudi adalah dajjal dunia yang cuba merampas pesawat MH 370 adalah betul dan bukannya spekulasi, teori mahupun khabar angin. InsyaAllah doa seluruh umat Islam khasnya rakyat Malaysia akan termakbul di suatu hari nanti. Ingatlah " Mereka merancang.... Allah juga merancang.... sesungguhnya perancangan Allah lagi hebat dan tepat. Allahuakbar !!!

*Gambar di atas menunjukkan Kapten Zaharie dan pembantu jurukapalterbang ketika dicheck point balai berlepas untuk pemeriksaan keselamatan sebelum berlepas ke Beijing, China pada 08/03/2014.

TERKINI: Maklumat bocor bahawa UKRAINE telah disahkan menembak jatuh pesawat MH 17 sebelum ianya jatuh dan meletop di timur UKRAINE. Hasil siasatan penyiasat yang berjaya membongkarkan konspirasi terbesar Amerika dan Yahudi Laknatullah ini telah disahkan bahawa memang terdapat rancangan mensasarkan pesawat milik MalaysiaAirlines untuk dijadikan sasaran telah pun dibuat 3 bulan yang lalu dan tarikh 17/07/2014 telah dipilih untuk dijadikan sasaran. Harap maklum !!!

IMPORTANT: WARNING...... WARNING..... WARNING.....

TERKINI: Sekali lagi Edward Snowden yang merupakan bekas agen CIA yang kini menetap di Rusia akan mendedahkan rancangan jahat konspirasi Amerika dan Yahudi terhadap Malaysia. Kita tunggu laporan yang bakal menyusul nanti yang pasti menggegarkan dunia. Semuanya akan terjawab, setelah China dan Rusia menjadi sasaran apakah Jepun dan Indonesia bakal dijadikan bahan eksperimen !!!

Dalam laporan terbarunya, beliau mengatakan pesawat su-25 UKRAINE telah diarahkan untuk menembak jatuh pesawat MH 17 menggunakan missile R-60 lalu terkena enjin kanan pesawat MH 17 sebelum menggunakan machine gun double barreled 30mm jenis GSH-302/A0-17A dari jarak dekat yang menyebabkan badan MH 17 pecah dan koyak dan jatuh di timur UKRAINE sebelum pesawat tersebut meletop.

Berita ini telah dikeluarkan dan disahkan oleh kerajaan Rusia. Boleh check kenyataan ini pada kawan-kawan kita yang bekerja dan belajar di Russia. Harap maklum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT

Sila gunakan browser firefox untuk melayari blog ini dengan sempurna. terima kasih


Assalamualaikum.. bismillahirahmanirahim.

" Segala bahan didalam blog ini di ambil, di olah dan ditulis dari pelbagai sumber. Kepada yang ingin mengambil apa2 jua bahan dalam blog ini dengan niat untuk mengembangsebarkan ilmu, tidak perlu meminta izin atau menyertakan link blog ini. Sebarkan dan panjangkanlah kepada semua demi kebaikkan ummah. Semoga info yang ada dapat memberi manfaat walaupun sedikit cuma, dan semoga dengan usaha sekecil ini pastinya tidak akan terlepas dari pandangan Allah.. insyaAllah.. Jika ada kesilapan dari setiap posting, tolong berikan nasihat dan komen. Maaf andai terlancar bahasa tersasar kata-kata. Saya hanya insan biasa yang tidak sunyi dari kesilapan. wallahualam."

PERHATIAN!!! BLOG INI TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PARTI , NGO DAN SEBAGAINYA. SEGALA TULISAN DI ISI MENGIKUT CITARASA HAMBA SENDIRI DAN HAMBA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS KESELAMATAN DAN KERUGIAN PEMBACA DISEBABKAN BLOG INI..... SEKIAN

PERHATIAN !!!!!!

Sebarang artikle yang termaktub di dalam blog ini tidak semestinya menunjukkan sikap pengendali blog ini. Ambillah yang berfaedah dan tinggalkanlah yang sia - sia........

MENGAPA AKU BERKATA SYIAH RAFIDAH KAFIR ?

Sesungguhnya Allah telah memilih sahabat-sahabat untuk ku, Dia menjadikan mereka sebagai sahabat-sahabatku, mertua-mertuaku dan menantu-menantuku. Nanti akan muncul satu golongan selepas aku akan memburuk-buruk dan memaki hamun mereka.Sekiranya kamu menemui mereka, janganlah kamu mengahwini mereka, janganlah kamu makan dan minum bersama mereka, janganlah kamu berjemaah bersama mereka dan jangan kamu menyembahyangkan jenazah mereka. [Ali al-Muttaqi, Kanz al-‘Ummal, jil 11, m.s : 540 ]

Sabda Rasulullah S.A.W:

Sabda Rasulullah S.A.W:“Tahukah kamu siapakah orang yang muflis?” Jawab mereka: “Orang yang muflis dalam kalangan kami ialah sesiapa yang tiada dirham dan tiada harta”. Sabda baginda: “Orang yang muflis dalam umatku ialah sesiapa yang datang pada Hari Kiamat nanti bersama solat, puasa, zakat, juga dia pernah memaki seseorang, menuduh seseorang, memakan harta seseorang, menumpah darah seseorang dan memukul seseorang. Lalu diberikan kepada orang ini dan itu pahalanya. Jika pahala-pahalanya habis sebelum sempat dilangsaikan kesalahannya, maka diambil dosa-dosa mereka dicampakkan ke atasnya lantas dicampakkan dia ke dalam neraka” (Riwayat Muslim).



Al - Hadis

DARIPADA Abu Said katanya:
Aku mendengar Rasulullah (s.a.w.) bersabda: siapa yang melihat (dan tahu) sebarang kemungkaran, maka hendaklah diubahkannya dengan tangannya (kuasanya), kalau tidak berkuasa, maka (ubahlah) dengan lidahnya, dan kalau tidak mampu juga, maka ubahlah dengan hatinya, dan itulah selemah-lemah iman (HR Muslim).

KUTIPAN DANA BAGI PEMBANGUNAN SRIBU

KUTIPAN DANA BAGI PEMBANGUNAN SRIBU
Hadis nabi saw : apabila matinya anak adam maka terputuslah segala amalannya kecuali tiga... yaitu sadhoqah jariah , ilmu yang memberi manfaat dengannya , doa anak yang soleh.

WAKTU SOLAT


Membangun Bersama Islam

Kisah Sahabat

About Me


Banner Tukar Link
SPEEDCOUNTER.NET - Kostenloser Counter!

"tegakkanlah islam dalam dirimu,nescaya kamu akan melihat islam tertegak di tanah airmu" - Imam As-Syahid Hassan Al-Banna (Pengasas&Mursyidul Am Pertama Ikhwanul Muslimin)

berwaspada dari fitnah moden

berwaspada dari fitnah moden

Tok guru Nik Aziz

Tok guru Nik Aziz

Tok guru Haji saleh

Tok guru Haji saleh

Recent Comments

Footer 2

Photobucket

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate