YANG MASIH PANAS...

Olimpik 2012 : Agenda terakhir Dajjal Laknatullah?


Assalamu'alaikum w.b.t., selawat ke atas Nabi Junjungan Muhammad S.A.W. Sudah lame sangat saya tidak menulis di ruangan ini. Saya sebenarnya agak sibuk dengan kehidupan duniawi. Serta agak sibuk mencari ilmu-ilmu tentang kedatangan Dajjal. Artikel kali ini saya hendak menyampaikan mesej kepada para pembace mengenai siapa sebenarnya dajjal laknatullah dan sukan Olimpik London 2012. Memang penuh rahsia disembunyikan oleh ejen-ejen freemason ini mengenai majlis berprestij. 2012 sedia maklum kita tahu apabila disusun membentuk perkataan ZION atau zionis/yahudi. Di sini Yong membawa sedikit ilmu berguna kepada kalian untuk renungan bersama. Fikirlah dengan hati bukan dengan nafsu. Islam itu benar, Islam itu suci, Islam itu agung.

Dajjal adalah makhluk berakal, dari keturunan manusia.Beliau adalah antara manusia yang dipanjangkan umur sehingga akhir zaman.Tiidak ada 1 nabi pun yang diangkat rankingnya menjadi pangkat Rasul, melainkan mereka ditugaskan untuk memberi amaran kepada umat bimbingannya tentang bahaya fitnah Dajjal.Tapi sayang seribu kali sayang.Daripada 313 Rasul yang diturunkan kepada makhluk manusia, dan daripada kesemua tamadun2 25 Rasul yang anda hafal, Dajjal tidak berjaya pun muncul di zaman2 Nabi itu.
1000 juta kali malang untuk kita, kitalah satu2 umat yang sedang berhadapan dengan kebakalan munculnya Dajjal tak lama aje lagi..Nabi pernah berpesan pada kita melalui salah 1 rekod hadis sahihnya yang berbunyi:

[...sekiranya Dajjal muncul di tengah2 kalian, maka akulah menjadi penyelamat kamu semua, dan...sekiranya Dajjal muncul selepas kemangkatan ku, setiap diri adalah penjaga diri masing2]

Tuan,puan,...
anda semua hari ini "benar2" berada di tengah2 ambang kemunculan Al-Masih Dajjal, kerana semua sistem2 Dajjal yang dibangunkan di seluruh daerah pada setiap negeri pada setiap negara di setiap benua di planet bumi ini, telah dibangunkan dengan pengaruh teknologi Yakjuj & Makjuj yang diendorsekan oleh Al-Masih Dajjal, yang telah dilaksanakan dengan teraur lagi teliti, oleh freemason & ilmuninati, melalui mesej2 sulit selepas aktiviti ritual karbala..

Bayang2 kehadiran Al-Masih Dajjal:
- keringnya tasik galilee
- manusia lupa tentang kemunculannya
- patung singa
- filem2 keluaran Warner Bross
- The Lord of The Rings (penuh dengan mesej)
- Two Towers (1 dah hancur 1 ada di Nusantara)
- nama "Atlan"
- Menara Jamrah (kecuali di Mekah)
- Lantai Kuda Belang
- Lambang 1 Mata
- Sukan Olimpik 2012 (London)

Nota Penting:
Sukan Olimpik 2012, adalah Fasa Terakhir, sesi pengenalan kepada seluruh dunia, oleh kuncu2 Al-Masih Dajjal, sebelum Israel melancarkan perang terakhirnya, untuk meluaskan saiznya sekarang, kepada bersaiz dari Laut Merah di Terusan Suez sehingga memanjang ke Sungai Tigris (Iran) topik ini akan kami ulaskan di siri akan datang.
Elakkan diri anda berada di Eropah sepanjang tahun 2012 kerana itulah tahun pelancaran & perasmian detik2 terakhir Dajjal akan menampak fizikalnya,bayang2 nya ???
Lihat maskot Sukan Olimpik 2012.

Ingat ye...
belum ade sesiapa lagi dari Nusantara yang menceritakan ini, sila take nota, dan bagi masa membuktikannya.
untuk membuktinya ???harga emas akan naik mendadak.Nilai mata wang US akan menjunam jatuh,sekarang pun dah nampak.

Kesimpulannya.
Al-Masih Dajjal itu seorang manusia.
Dia sememangnya telah dibutakan matanya.
Fizikalnya sememangnya bermata 1.
Dan simboliknya juga.
para pengikut2nya telah membayangkannya dengan simbol 1 pada banyak alat2 di dunia ini,
contohnya : matawang USD, patung2 mainan


Dajjal Bermata 1 bukan kiasan !!!
Beliau benar2 bermata 1...


Tips:
Dajjal dikenali dari kalangan bani Ishak
dengan nama SAM.
- pernah dengar negara Uncle Sam ?
- pernah dengar Mr. Sam (Lord of the ring) ?
- pernah dengar Sam (Transformer) ?
- pernah dengar Sam (King Kong)

Sam adalah watak penyelamat.
Dajjal akan muncul di khalayak ramai ketika penduduk dunia dalam keadaan huru-hara, ini akan dicetuskan oleh Israel "tak lama aje lagi" dan beliau akan menawarkan diri sebagai sang penyelamat, dengan penuh segak bergaya dan kemas.Sedangkan,Imam Mahdi yang berpakain seperti Nabi, berpakaian Sunnah akan dilabelkan sebagai penjenayah, dicop sebagai terrorrist !!! ini adalah hakikat dan anda dapat bayangkan kebenaranya bukan ???

Islam akan kembali kepada asing, seperti asingnya Islam pada awal kemunculannya di tengah2 tamadun Arab yang kuat maksiat..begitu jugaklah nasib Islam "tak lama aje lagi"
Percaya atau tidak ?
Anda wajib menelannya.Didiklah anak2 anda mengenali sifat2 sahabat Nabi.

sumber facebook teambongkar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT

Sila gunakan browser firefox untuk melayari blog ini dengan sempurna. terima kasih


Assalamualaikum.. bismillahirahmanirahim.

" Segala bahan didalam blog ini di ambil, di olah dan ditulis dari pelbagai sumber. Kepada yang ingin mengambil apa2 jua bahan dalam blog ini dengan niat untuk mengembangsebarkan ilmu, tidak perlu meminta izin atau menyertakan link blog ini. Sebarkan dan panjangkanlah kepada semua demi kebaikkan ummah. Semoga info yang ada dapat memberi manfaat walaupun sedikit cuma, dan semoga dengan usaha sekecil ini pastinya tidak akan terlepas dari pandangan Allah.. insyaAllah.. Jika ada kesilapan dari setiap posting, tolong berikan nasihat dan komen. Maaf andai terlancar bahasa tersasar kata-kata. Saya hanya insan biasa yang tidak sunyi dari kesilapan. wallahualam."

PERHATIAN!!! BLOG INI TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PARTI , NGO DAN SEBAGAINYA. SEGALA TULISAN DI ISI MENGIKUT CITARASA HAMBA SENDIRI DAN HAMBA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS KESELAMATAN DAN KERUGIAN PEMBACA DISEBABKAN BLOG INI..... SEKIAN

PERHATIAN !!!!!!

Sebarang artikle yang termaktub di dalam blog ini tidak semestinya menunjukkan sikap pengendali blog ini. Ambillah yang berfaedah dan tinggalkanlah yang sia - sia........

MENGAPA AKU BERKATA SYIAH RAFIDAH KAFIR ?

Sesungguhnya Allah telah memilih sahabat-sahabat untuk ku, Dia menjadikan mereka sebagai sahabat-sahabatku, mertua-mertuaku dan menantu-menantuku. Nanti akan muncul satu golongan selepas aku akan memburuk-buruk dan memaki hamun mereka.Sekiranya kamu menemui mereka, janganlah kamu mengahwini mereka, janganlah kamu makan dan minum bersama mereka, janganlah kamu berjemaah bersama mereka dan jangan kamu menyembahyangkan jenazah mereka. [Ali al-Muttaqi, Kanz al-‘Ummal, jil 11, m.s : 540 ]

Sabda Rasulullah S.A.W:

Sabda Rasulullah S.A.W:“Tahukah kamu siapakah orang yang muflis?” Jawab mereka: “Orang yang muflis dalam kalangan kami ialah sesiapa yang tiada dirham dan tiada harta”. Sabda baginda: “Orang yang muflis dalam umatku ialah sesiapa yang datang pada Hari Kiamat nanti bersama solat, puasa, zakat, juga dia pernah memaki seseorang, menuduh seseorang, memakan harta seseorang, menumpah darah seseorang dan memukul seseorang. Lalu diberikan kepada orang ini dan itu pahalanya. Jika pahala-pahalanya habis sebelum sempat dilangsaikan kesalahannya, maka diambil dosa-dosa mereka dicampakkan ke atasnya lantas dicampakkan dia ke dalam neraka” (Riwayat Muslim).



Al - Hadis

DARIPADA Abu Said katanya:
Aku mendengar Rasulullah (s.a.w.) bersabda: siapa yang melihat (dan tahu) sebarang kemungkaran, maka hendaklah diubahkannya dengan tangannya (kuasanya), kalau tidak berkuasa, maka (ubahlah) dengan lidahnya, dan kalau tidak mampu juga, maka ubahlah dengan hatinya, dan itulah selemah-lemah iman (HR Muslim).

KUTIPAN DANA BAGI PEMBANGUNAN SRIBU

KUTIPAN DANA BAGI PEMBANGUNAN SRIBU
Hadis nabi saw : apabila matinya anak adam maka terputuslah segala amalannya kecuali tiga... yaitu sadhoqah jariah , ilmu yang memberi manfaat dengannya , doa anak yang soleh.

WAKTU SOLAT

Membangun Bersama Islam

Blog Archive


"tegakkanlah islam dalam dirimu,nescaya kamu akan melihat islam tertegak di tanah airmu" - Imam As-Syahid Hassan Al-Banna (Pengasas&Mursyidul Am Pertama Ikhwanul Muslimin)

berwaspada dari fitnah moden

berwaspada dari fitnah moden

Tok guru Nik Aziz

Tok guru Nik Aziz

Tok guru Haji saleh

Tok guru Haji saleh

Recent Comments

Footer 2

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ikut Melalui Email

Translate